Zwroty:
Nasze produkty są jadalne. Nie możemy zaakceptować zwrotu rzeczy, chyba że są wadliwe lub wysłano niewłaściwy przedmiot.
Wszystkie wadliwe lub uszkodzone elementy należy zgłosić w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
Sprawdź swoje zamówienie w pełni, gdy tylko dotrze ono do Ciebie. Prosimy, abyś dwukrotnie sprawdził swoją paczkę, gdy ją otrzymasz, ponieważ błędów nie można naprawić po tygodniu od otrzymania zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze otrzymywać poprawne zamówienie, ale mogą się zdarzyć błędy. Jeśli wysłaliśmy Ci niewłaściwy przedmiot, bez zastrzeżeń przepraszamy za wszelkie niedogodności i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić błąd, gdy tylko nas powiadomisz.
Jeśli popełniliśmy błąd, możemy natychmiast zaoferować zwrot pieniędzy lub wysłać na nasz koszt właściwy element.
Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub uszkodzony podczas transportu, prosimy o podanie nam zdjęcia, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
Produkty, które magazynujemy są pakowane w plastikowe tuby. Zapewniamy, że wysyłamy tylko towary w idealnym stanie, które są dokładnie uszczelnione. W rzadkich przypadkach to szczególne opakowanie może zostać popękane lub uszkodzone podczas transportu. Jeśli zamówisz te produkty, nie przyjmujemy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, ponieważ produkt jest doskonale zamknięty w środku.